Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, November 29, 2017

Sauce pump


Dah lama saya nak share koleksi sauce pump saya. Kalau anda follower saya dari blog terdahulu blog lama dan juga page bento saya gLazsLiperHappyBento, tentu anda perasan saya suka gunakan aksesori di dalam setiap bento saya. Kali ni saya nak share koleksi sauce pump saya. Selalunya saya letakkan mayonis, kicap, ataupun sos cili/tomato di dalamnya. Saya juga gila memkumpul sauce pump berciri kartoon character supaya mengikut tema bento saya. Haishh saya pon tak pasti adakah perbuatan ni termasuk dalam penyakit OCD? 

Ok jom tengok apa yang saya maksudkan sauce pump itu. Saya pasti anda juga happy macam saya bila tengok koleksi ni. Ini satu terapi juga tahu 

Bersedia dengan bencana gambar? Kalau tak suka boleh klik untuk keluar ye 


Saya tunjuk satu persatu ye..



 
 



 


 
















Macam mana? Comelkan semua ni? Terpaling sayang ialah character sanrio. Semuanya discontinued product tau. 

Sekarang, saya tunjuk bagaimana saya masukkan sos ke dalam bekas tersebut. 


 Ini adalah pam untuk kita sedut sos/kicap/mayonis.


Setelah sos disedut ke dalam pam, picit pam tersebut dan masukkan ke dalam bekas sos tadi. Dan siap

Sekarang kita lihat contoh gambar happy bento saya yang ada sauce pump ni.
Ohhh maaf bencana gambar sekali lagi..





















phewwww... 
Next entry saya akan share pasal sauce container pula. Jangan jemu ye. 

Ok selamat bercuti semua

post

No comments:

Post a Comment