MY FRIENDS!

Monday, August 31, 2009

My Wedding Anniversary







me n my cousin, effa







me n my sis, iza


Pada 31 August 2007, saya Khuraidah binti Baidzowi sah bergelar seorang isteri kepada Roslan bin Ali. Akad nikah berlangsung di Masjid Al-Aqla, Kunci Air. Abang kandung saya, Kamil Bakhtiar bin Baidzowi yang menikahkan kami. Oh lupa.. sebenarnya pada hari tersebut saya dan kakak sulung, Khuraizah binti Baidzowi bernikah bersama-sama.
Semoga perkahwinan kami berkekalan hingga ke akhir hayat.. Amin

"mummy ailebiu ayah"
Photobucket

p/s : ayat sangat skima ok bluek




bye bye bye bye

Sunday, August 30, 2009

Hello Kitty Laptop / Document Bag

Photobucket

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Photobucket

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Photobucket






bye bye bye bye

Saturday, August 29, 2009

Rosalinda 1 year and 1 month old










Hari ini elin genap berumur 1 tahun 1 bulan.. Dia tak sehat.. Nak bawak gi jalan pun die asyik baring je.. Selalu kalau dia nampak ayah n mummy dia dah siap pakai cantik2 dia tau nk klua so dia siap2 pegang kasut n tunggu kat pintu.. Tapi hari ni die buat tak tau je.. Hmm.. Sian anak mummy.. mummy tak akan maafkan orang tu.. Ok itu sahaja..




bye bye bye bye

 
created by glazsliper aka IDA HAJI BAIDZOWI