Monday, August 31, 2009

My Wedding Anniversary







me n my cousin, effa







me n my sis, iza


Pada 31 August 2007, saya Khuraidah binti Baidzowi sah bergelar seorang isteri kepada Roslan bin Ali. Akad nikah berlangsung di Masjid Al-Aqla, Kunci Air. Abang kandung saya, Kamil Bakhtiar bin Baidzowi yang menikahkan kami. Oh lupa.. sebenarnya pada hari tersebut saya dan kakak sulung, Khuraizah binti Baidzowi bernikah bersama-sama.
Semoga perkahwinan kami berkekalan hingga ke akhir hayat.. Amin

"mummy ailebiu ayah"
Photobucket

p/s : ayat sangat skima ok bluek




bye bye bye bye

Sunday, August 30, 2009

Saturday, August 29, 2009

Rosalinda 1 year and 1 month old










Hari ini elin genap berumur 1 tahun 1 bulan.. Dia tak sehat.. Nak bawak gi jalan pun die asyik baring je.. Selalu kalau dia nampak ayah n mummy dia dah siap pakai cantik2 dia tau nk klua so dia siap2 pegang kasut n tunggu kat pintu.. Tapi hari ni die buat tak tau je.. Hmm.. Sian anak mummy.. mummy tak akan maafkan orang tu.. Ok itu sahaja..




bye bye bye bye

MY FRIENDS!