MY FRIENDS!

Wednesday, October 8, 2014

Scary Bento??


Lama dah saya cari bunga telang, bunga yang orang gunakan untuk buat nasi kerabu jadi kaler biru tu. Bertanya sana sini. Akhirnya saya dapat dari seorang kawan yang memjual nasi kerabu. Bunga telang tu dia dah siap keringkan dan blend halus. Gembira tak terperi saya dibuatnya. Jadi, pagi-pagi lagi saya dah bereksperimen dengan warna. Kawan saya ada membagitau supaya memletak sedikit sahaja serbuk bunga tersebut. Tapi saya tak dapat nak agak banyak mana. Saya letak hujung sudu kecil saja. Dan hasilnya.. Taraaa!!!Stitch saya jadi sangat menyeramkan hahaha..


Percubaan pertama. Saya akan cuba lagi lain kali.


 Ni lah rupa bunga telang tersebut. Macam biasa nampak tapi tak
pasti kat mana..
Ok jumpa lagi ya


 photo post.png

 
created by glazsliper aka IDA HAJI BAIDZOWI