Thursday, July 26, 2012

Nail Clipper

Assalamualaikum.. Kami baru balik dari kampung bersahur dan berbuka puasa bersama mak tersayang. Di kampung musim hujan nyamuk pon kekenyangan memgigit dan memhisap darah kami sekeluarga. Haihh sian anak-anak mummy. Bila badan dah gatal-gatal mulalah diorang dok memgaru sana sini sampai habis luka berdarah. Saya pun cepat-cepat mempotong kuku mereka supaya diorang kurang tak memgaru lagi. Tiba-tiba teringat untuk memkongsi koleksi nail clipper saya. Tak lah banyak.. ada la sikit.. Jom tengok gambar


Nail clipper yang di bawah ni adalah nail clipper yang selalu saya gunakan untuk mempotong kuku elin dan nana sebab ia kecil dan sesuai untuk jari-jari comel macam diorang.


Yang ini pula nail clipper feberet saya. Saya suka guna nail clipper ni sebab ia kecil dan ada stopper di bahagian bawah clipper tersebut jadi tak lah saya terbabas mempotong daging jari saya pulak hihihi


Dan yang lain-lain saya simpan sebagai koleksi dan mumkin akan digunakan suatu hari nanti bila nail clipper feveret sudah rosak, tercabut, tumpul, hilang atau seangkatan dengannya


Itu sahaja kawan-kawan.. Selamat memjalani ibadah berpuasa
Assalamualaikum

4 comments:

εïз mummyHaza εïз said...

Hehehe comel2... Selamat berpuasa ya ida :) hug for your gugurl♥

glazsliper said...

selamat berpuasa dalim ♥

happyichigo♥ said...

nail clippers yang comel!!!

glazsliper said...

Mmg comel dira!!! Thnx. Selamat berpuasa dira!

MY FRIENDS!