Thursday, March 15, 2012

Roti Sardin

Assalamualaikum. Petang tadi hujan turun dengan lebat sekali sampai lapar kami dibuatnya. Saya tanya elin nak makan apa untuk minum petang? Elin jawab "emmm kakak nak makan roti sardin lah mami". Ok saya pon cek dalam almari ada sardin tin, roti ok cukup. Terus selingsing lengan memsiapkan makanan petang. Senang je tak susah mana pun.. Ini dia...!






Licin kesemuanya... lapaaarrr :-)

2 comments:

AennRahmat said...

sis,knp mcm crispy jer..sedapnya..nak buat jugak lah :D,sis buat mcm mana?ajr kita,xreti masak lah :(ilienot pontyl

glazsliper said...

hi aenn.. haah mmg crispy.. ok cara2 die.. mula2 sadin tu lecek2 boh bawang besa sket cili sket klo suka pedas. lps tu boh dlm roti. celup dalam telur lepas tu celup plak dlm breadcrump dan goreng. senang je kan?? selamat memcuba

MY FRIENDS!