Tuesday, June 9, 2009

Memories With a Hello Kitty






Seperti dijanjikan pada entry yang lepas saya akan memtunjukkan gambar saya sekeluarga bersama hooray!!. mungkin tidaklah secantik mana di mata anda semua tetapi pada kami sekeluarga mempunyai lebih 1000 makna. mcm mana kawan2? sila membagi komen secara byk ok.. hehe..






bye bye bye bye

6 comments:

happyichigo♥ said...

wah rase nak peluk cinomonroll tu gebuuu..

lawa lah ida gambar niii..untuk ida simpan memori gi sg wang 2x sebab nak amek gambor..mestilah cuuun..semua kaler merah plak tu...semuga ida dan family sihat2 dan ceria slalu..baby elin.....mate bulat comeey!!

glazsliper said...

hi dira.. jumpa lagi ye.. hehe.. thnx 4 be d 1st commenter. (eh btol ke ayt ni?) hehe.. thnx dira doakan family saya.. hope family dira pn mcm tu jgk ok.. ailebiu dira.. esk dira p sana tgkp gmba cntik2 tau

J u l i a 。.゜✿ said...

ecececehhhh dia punya posing.. hikhikhik..
ida ida.. masa amik gambar tu napa ida tak peluk cinnamoroll ? ke mereka tak bagi peluk ?

bestnya kalau ju ada gambar macam niiii..

glazsliper said...

ouh ju.. bole je nk peluk ke nk ciom ke tp ms tu mcm mimpi je xtau nk buat ape hehe tu yg tersenget ke cinnamonrol tu hahahaha

Rara said...

nak pergiiiiii tp mcm tkda masa haih =((((

RunWitMe said...

Kawaii!!!! :)

MY FRIENDS!