Monday, May 11, 2009

Hello Kitty soap dispenser


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


apa pendapatan anda tentang Photobucket soap dispenser ini? cumel bukan? semasa saya gath dgn kwn2 blogger saya tempoh hari di KLCC saya mahu membeli Photobucket soap dispenser ini tetapi tiada stok yang baru. saya ini sangat2 lah tipikal tahu? tidak mahu yang didisplay (huhu berlagak nye) hehe.. tetapi pada hari sabtu yang lepas saya pergi ke parkson sunway pyramid dan memlihat ada stok baru.. wah gembira Photobucket nya saya.. saya terus memambilnya. dan selepas itu saya memdapat gift sepasang selipar Photobucket. taraaaa... ini dia...


Photobucket

Photobucket

nampak seperti besar sebelah bukan?

Photobucket

Photobucket

warna pun agak kotor sedikit

Photobucket

Photobucket

Photobucket

tetapi tidak mengapa, cuba bawak2 bersyukur ok.. dah org bagi banyak mulut plak.. hihi...Photobucket thank you parkson Photobucket.. hehe




bye bye Photobucket bye bye

2 comments:

J u l i a 。.゜✿ said...

ohh idaaa.. bluwek =P

dispenser ni lawa. warna pink dia metallic look kan ? nanti nak tengok kat parkson sini ada ke tak.

selipar tu.. ooo redeem gift eyh. alaaa nampak ok je tu. belasah je lah ida.. =)

glazsliper said...

hi julia bluwek wek.. hehe.. x tdo lg ke? hihi.. hah pink metallic. hihi.. selipar tu bkn redeem gift dr card tu tp sbb ritu ade bli drawer HK tu 200++ dpt gift tu.. bru redeem je .. salegirl tu lupe nk bg ritu.. hihihihi ju.. windu r.. bile nk dtg lg?

MY FRIENDS!